Post by coekingdozulte on Mar 5, 2022 18:39:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Wild Case ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Wild Case IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige punkter ▞▞▞
▞▞▞ The Wild Case 2022 version ▞▞▞
Flott!
Absolutt elsket det
The Wild Case Nuotykių rnjv
Ikke ivrig, spill trege og repeterende, karakterinteraksjon er kjedelig og også repeterende. Jeg håper på noe bedre. Heller ingen ledetråder tilbys. Føles som et spill fra 20 år siden.
Først ville jeg bare slette spillet og være ferdig, men noe trakk meg stadig inn igjen. Så jeg kjøpte spillet..... fulgte nøye med på oppgavene og det var et flott spill. Selv om jeg skulle ønske det var lengre.....Jeg likte det.
Dette må være det mest utslitte og kjedeligste spillet noensinne. Jeg beklager å si det, men det er det. Jeg ønsket å spille et godt spill, men i stedet måtte jeg lese mye og gå frem og tilbake.
Real Piano Музика mywm
Spillet er bra, men ikke gratis:(
Et av de beste spillene. Fantastisk grafikk. Fin historie. Veldig interaktiv.
Hvorfor i helvete er ikke dette spillet på topplisten?? Jeg fant det ved et uhell mens jeg søkte etter Point Click-spill. GODT GJERNER!!! Pent skreddersydd pek og klikk-spill med god historie og animasjon. Helt elsket det. Fortsetter å lage slike spill.
Jeg likte animasjonen, karakterene og historien. Vanskeligere enn de andre spillene som Sonya og Stormhill på grunn av mangelen på hjelpealternativer. Jeg er en stor fan av dette studioet og kjøper alle spillene deres. Ser frem til fullversjonen.
Dette spillet var akkurat det jeg vil ha i et 2D pek og klikk-spill. Den var ikke full av brite-farger (BLAH) og ingen skjulte objekt-spill (Woohoo)! Det ga meg True Fear2-vibber. Noe som er et pluss i min bok. Den eneste kritikken jeg har er at det ikke var lenge nok. Men selv om det var en kort opplevelse, hadde jeg det kjempegøy.Lag flere spill som dette, men lengre?! Takk folkens. PS Jeg anbefaler dette til alle som liker 2D P&C-spill. Det er gøy. Ikke hør på de som sier nei!!!
The Wild Case Adventure dtsr
Det er litt for kort, men fortsatt et fantastisk spill... Historien føles forhastet på slutten. Grafikken føles dyp, men historien er middelmådig. Puslespill er bra i noen arbeider, spesielt ved tidlig spill. Trenger noen arbeider med kontroll, spesielt der du trenger å bruke verktøyet ditt. Men fortsatt 5 stjerner.
Spillet starter ok, men museklikk har ingen effekt. Jeg bruker EN MINIX neo 22 som kjører Android 9. MINIX neo er en ren Android 9.0-enhet, ikke Android TV. Disse boksene med en ekstern skjerm fungerer normalt fint med alle pek-og-klikk-spill bortsett fra noen få som trenger to fingre. Det ville vært flott om du kunne fikse det. Spillene dine ser bra ut og låter bra på et hjemmekinosystem.
Megafon var veldig vanskelig å se resten var bra og morsomt
Elsker dette spillet skulle ønske det var flere som det
Bra spill
Så veldig sakte...
Det er virkelig gøy å spille.
v1.1.9 fungerer ikke på Pixel 4 xl. Frosset etter å ha startet nytt spill, men fungerte etter omstart.
Fungerer ikke for meg. Så snart jeg klikker på nytt spill, forblir det på en tom skjerm.
Fantastisk spill! Gåter er enkle, kontrollen er jevn, historien er spennende og grafikken er flott! 👍🏻
Fantastisk grafikk. Selv om jeg ble sittende fast noen ganger (spesielt med hesteskoen), var det fortsatt et flott spill. Tiden brukt på spillet var vel verdt det, og prisen er heller ikke dårlig.
ikke hyggelig.
Jeg elsker virkelig eventyrspillene dine, men dette gjorde det bare ikke for meg. Klumpete og for lineær i spillingen.
Jeg spilte bare demoen, ikke fullversjonen. Men det var et fint pek og klikk-spill. Ingen klager.
Jeg skulle ønske jeg kunne gi den en null!!! Verste spillet noensinne
Det er et flott spill for å fordrive tiden jeg liker hvor modig det er før du faktisk kan møte sjefen for hver ruin.
Enkelt, men fortsatt morsomt. Den er ganske kort og forutsigbar, men jeg likte den.
Måtte betale for det før jeg fant ut om jeg likte det. Dette spillformatet suger. Ingen tipsknapp. Hvis du avslutter måtte begynne på nytt.
En STOR takk til utviklerne dine for å svare på anmeldelsen min og fikse problemene jeg hadde. Jeg ble så imponert over rettelsene dine at jeg endte opp med å kjøpe fullversjonen av spillet.!!!😊😊😊!!!! Jeg håper/lurer på om det blir flere nivåer?
Dette ville ha fått en mye høyere anmeldelse fra meg hvis jeg hadde klart å fullføre spillet!! Frøs på slutten, så det var en enorm skuffelse. Uten spoilere konfronterte jeg den skyldige og bam! Sittende fast. Prøvde det noen ganger og det samme. Ikke fornøyd med å betale for et spill og ikke kunne se slutten!! Føler seg ranet. Det er ingen vits å be Google om refusjon, for pikkene vurderer det ikke engang. Dårlig praksis
Stenger