Post by coekingdozulte on Mar 5, 2022 18:51:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitten Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitten Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Kitten Match 2022 version ▞▞▞
Dit is echt een geweldig spel! Het is echter alleen bedoeld voor mensen die de in-game-versterkers kunnen kopen. 900 goud voor één leven is belachelijk. Ik kijk zoveel mogelijk advertenties en het is NOG STEEDS lang niet genoeg goud om door te spelen. De evenementen zijn goed en leuk, maar extreem moeilijk om ergens te komen zonder, nogmaals, spelverbeteraars. Ik kan niet kopen omdat ik arbeidsongeschikt ben en een vast inkomen heb. Dus je zou kunnen overwegen om het een beetje makkelijker te maken voor mensen zoals ik.
Mooi spel, mooie katjes een aanrader
😺
Ik hou van deze game zou 5 sterren hebben gegeven, maar waarom word ik steeds buitengesloten en moet ik een soort van side-game spelen. Ik vind dat helemaal niet leuk, in feite kan ik het heel goed verwijderen als het blijft gebeuren
Bij elke aankoop die ik onlangs heb gedaan, is de game gecrasht, waardoor het doel van de aankoop teniet is gedaan. KOOP NIETS VAN DEZE APP.
Ik hou van dit spel, maar is er een mogelijkheid om ook de Nederlandse taal in het spel te zetten! Dat zou zo geweldig zijn! Ik denk dat veel Nederlandse spelers je daar dankbaar voor zullen zijn!!!! Heerlijk spel! Goede ontwerpen!!!!
Mooi spel ik heb van de panda alles af ,maar waar blijft mijn panda ,ik kan hem nergens vinden
Dit kattenspel is super leuk en afwisselend.
Kitten Match Rompicapi seq
Kitten Match ปริศนา afl
De enige reden waarom de score niet hoger is, is dat ik genoodzaakt ben om voor elke update de installatie ongedaan te maken en opnieuw te installeren. Toen gedwongen om het spel te maken, bracht me terug waar ik was.
Leuk voor de kids
Toppie
Is heel leuk en lieve poezen
Ik hou van het spel, maar raak extreem gefrustreerd als ik een niveau 3 of 4 dagen niet kan verslaan. Zorgt ervoor dat ik wil stoppen en de-installeren. Niveaus zouden niet zo moeilijk moeten zijn.
Ik heb echt genoten van dit spel en ben nu erg beledigd door de dode hertenkop. Waarom zouden de ontwerpers zo'n schattig en leuk dierenspel maken en er dan een gemarteld dood dier in stoppen? Ik ben erg teleurgesteld. Ik heb geld uitgegeven aan dit spel en nu wil ik mijn geld terug. Promoot alstublieft de veiligheid en liefde voor dieren en niet het martelen en slachten van dieren. Dank u.
Dit kan een geweldig spel zijn, het is een match 3-spel met schattige kittens en kleurrijke graphics. Je kunt verschillende kamers decoreren met 3 keuzes van decoritems. Het probleem is: WAAROM hebben de makers van zo'n schattig spel met schattige kittens de behoefte om kittens te hebben die wijn drinken en vloekwoorden gebruiken!? Sorry, maar het zou geen "E"-classificatie moeten hebben, mijn kleinkinderen zullen dit spel niet spelen. Jammer, ik had geld aan dit spel uitgegeven.
Leuk spel, maar crasht vaak, cache wissen werkt niet, dwingt verwijdering/herinstallatie af waardoor boosters verloren gaan.Updates hebben het probleem niet verholpen.
Kitten Match ปริศนา afl
Kitten Match ปริศนา afl
het is zo schattig en het is cool leuk en zo cool hoe de katten praten
Waarom zijn er geen opties voor gratis dingen en extra's zonder Facebook? Veel mensen zijn niet geïnteresseerd in sociale-mediasites. En dit is Nee, ik zal niet meer dan één ster geven omdat je mijn vraag niet hebt beantwoord. Nee WIJ KRIJGEN NIET DE DINGEN DIE MENSEN OP FACEBOOK KRIJGEN!!!! En ik weet niet welk deel je niet begrijpt. Ik heb het gevoel dat we gestraft worden omdat we geen Facebook hebben.
kreeg een vreselijke advertentie voor dit spel. het toonde een moederpoes en kittens. de moederkat viel dood neer en had een plas bloedspatten op de grond. absoluut walgelijk en ongepast voor kinderen. en niet te vergeten onnodig.
Leuk maar moeilijk! BEWERKEN - eigenlijk wordt het belachelijk moeilijk als je eenmaal op hogere niveaus bent. Dit is een casual game die voor de lol wordt gespeeld, dus waarom denken de ontwikkelaars dat het leuk is om 3 dagen te proberen om een level te verslaan? Tot dan toe was het in ieder geval goed.
Dit is een eerlijke recensie van een echte speler van dit spel, dit spel vergt veel geduld, doorzettingsvermogen, en het vereist wat tijd, het is ongelooflijk freaking schattig schattig en ja, het wordt moeilijker naarmate je hoger komt, dat is waar de uitdaging ligt. Er is een optie als je geld aan het spel wilt uitgeven, niemand zal je daartoe dwingen, dus de optie is van je eigen vrije wil. 🐾🐾
Ik hou echt van het verhaal vertellen van dit spel!!
JOUW spel is NIET OK MEER VOORSPELEN onmogelijk om de symbolen van hetzelfde voorstel afstandsbediening de slechte dingen en van doet te krijgen DAN wat moest afstandsbediening NIET GAAN doe Ik kan 10 jours spelen en geen succes Hoe kan ik KITTENS helpen Als ik kan niet doorgaan nee is niet funky ALLES ontvangen fellows heeft of gehad aan nee nee nee helemaal niet vrijgemaakt
Vriend is allergisch voor katten, dus ik kan er geen krijgen. Ik ben een kattenmens en dit spel helpt me om een kat te willen. Het is schattig, het is leuk en het is zo gek... op een goede manier
Ik geniet van het spel, hoe verder je komt, hoe meer geld je uitgeeft
Leuk maar kan het ook nederlands?
Ik kan geen verbinding maken met Facebook omdat het me vertelt dat ik het spel moet updaten, maar ik kan niet updaten, het is gewoon al geïnstalleerd.
Nog een hebberig spel. Lijkt in het begin leuk, maar als je wekenlang op hetzelfde niveau vastzit, als ze je niet laten passeren zonder te betalen, is het niet leuk meer. Ik heb veel geëxperimenteerd met levels die, zelfs met veel boosters, niet gehaald kunnen worden. En bijna alle niveaus zijn zo als je ongeveer 500 niveaus krijgt 🙄
Where Shadows Slumber Demo Hádanky moge
Ben dol op het spel en de katten, maar zou willen dat ze het leuker konden maken
Kitten Match ปริศนา afl
Veel spelen om stukken te kunnen kopen
Het is een leuk spelletje. Maar ze hebben een paar veranderingen nodig. Bij een bezoek zien we alleen die ene kamer. De enige kamer waar we GEEN inbreng hebben in de designkleuren en meubels in de kamer. Ze zijn allemaal hetzelfde, de enige verschillen zijn gebaseerd op het niveau. Waarom kunnen we geen andere kamers bezoeken? Ik zou graag de verschillende keuzes zien die mensen maken. CALICOS ZIJN ALTIJD VROUWELIJK! Waarom is Mike, een jongenskat, een calico! Kattenliefhebbers weten dat het gen voor calicokleur alleen bij meisjeskatten voorkomt! Maar het is een leuk spelletje.
Het is een leuk spel, maar soms zijn de levels erg moeilijk, met niet genoeg moves en boosters die dat soort werk doen. Ik vind het nog steeds leuk en blijf doorgaan
Leuj
Het was eerst leuk en leuk, maar deze week kan ik, net als sommige andere mensen hier, ineens geen nieuwe munten of bommen enz. krijgen. Er staat dat ze niet beschikbaar zijn omdat er staat dat ik geen internet heb verbinding, maar ik wel. Het werkte prima tot deze laatste update.
Leuke, plezierige manier om wat tijd door te brengen. Een van de weinige games die ik vijf sterren heb gegeven. Niet te moeilijk, maar houdt je scherp naarmate het niveau vordert. Je verzamelt schattige kleine kittens en ze helpen je bij het bouwen van kamers in een huis. Ik ben geen serieuze gamer, dus ik ben bereid te wachten als mijn levens op zijn. Ik check 1-2x per dag in en speel wanneer ik tijd heb om te ontspannen en tot rust te komen. Update: VEEL moeilijker naarmate de niveaus vorderen. Stressvol, minder leuk. Speelt zelden. Nu 2,5 ster. Nieuw: Hongerspelen. 1 ster.
Sommige levels zijn echt moeilijk en zorgen ervoor dat je niet wilt spelen.
Ik vind dit spel leuk. De poesjes zijn schattig!! Ik zou het een vijf geven, maar ik moet op mijn geld letten aangezien ik met pensioen ben. Ik heb een manier gevonden om het spel te omzeilen, maar 900 munten om een spel af te maken is een beetje veel. Ik vind het niet leuk hoe ze de match 3-games hebben veranderd. Mijn favoriet zijn de match 3 die je op ontspannen modus zet en waar je de tijd voor kunt nemen. Ik hou er niet zo van om het bord in 24 (of wat het aantal zetten ook is) duidelijk te maken. Het grootste deel van de game is beter dan sommige van de andere match 3. 😹